Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1.1. Pirkėjui suteikiama galimybė grąžinti įsigytą prekę arba pakeisti ją kita analogiška kitokio dydžio, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke.
1.2. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti savo teise grąžinti prekę, gali tai padaryti per 14 dienų nuo prekės pirkimo arba pristatymo momento (skaičiuojama nuo pasirašymo užsakymo gavimo lape datos).
1.3. Tinkamos kokybės nedėvėtos prekės pakeitimas arba grąžinamas galimas tik tada, kai keičiama arba grąžinama prekė atitinka šiuos reikalavimus:
• grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
• nuo grąžinamos prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės ir kt.);
• grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nenaudota;
• grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos;
• turi būti išsaugotos grąžinamos prekės vartojamosios savybės;
• grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
1.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamos prekės, jei Pirkėjas nesilaiko šių taisyklių 1.1.-1.3.
punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.5. Prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės nustato prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės grąžinti arba keisti:
• pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai,
• siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai,
• kūdikių drabužėliai,
• patalynės reikmenys,
• žaislai, žaidimai.
• Dovanų kuponai.

1.6. Dovanų kuponai nėra grąžinami ir į pinigus nekeičiami. Prekės, grąžintos apmokėjus dovanų kuponu, yra priimamos parduotuvėje, iš kurios pirktas dovanų kuponas ir imtos prekės, o pinigai už grąžintą prekę grįžta atgal į dovanų kuponą.

2. NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

2.1. Nekokybiška preke laikoma:
2.1.1. prekė, turinti trūkumų ar kitų pastebimų defektų, atsiradusių ne dėl pirkėjo kaltės (ne dėl nudėvėjimo, ne dėl nepriežiūros);
2.1.3. prekė, kurios neįmanoma sutaisyti;
2.1.4. prekė, netinkama naudoti pagal įprastą paskirtį.
2.2. Prekė nėra laikoma nekokybiška, jei prekės išvaizda ir/arba savybės pasikeitė nuo netinkamos priežiūros, nuo normalaus ir įprasto prekės naudojimo ir nusidėvėjimo.
2.3. Nekokybiškos prekės atvejai yra sprendžiami individualiai, todėl atsakymas dėl pinigų grąžinimo arba negrąžinimo Pirkėjui yra pateikiamas 10 dienų laikotarpyje (skaičiuojama nuo pretenzijos pasirašymo datos).
2.4. Pagal Civilinio kodekso 6.363 straipsnį, Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jei prekės trūkumas yra mažavertis ir netrūkdo toliau naudotis preke.
2.5. Pardavėjas visais atvejais pašalina mažaverčius prekės trūkumus jei tai įmanoma.
2.6. Pirkėjas, norėdamas pakeisti prekę arba pateikti pretenziją dėl prekės kokybės, privalo pateikti prekę švaria ir sausa.

3. PREKIŲ, UŽSAKYTŲ INTERNETU, GRĄŽINIMAS

3.1. Norint grąžinti arba pakeisti prekę, pirktą internetinėje parduotuvėje, PRIVALOMA ją tvarkingai supakuoti; visos etiketės turi būti nenuimtos, lipdukai nenuklijuoti.
3.2. BŪTINA susisiekti el. Paštu: fa@zirafafa.lt jums bus atsiųsta siuntinio grąžinimo forma ir detalesnė informacija kaip ir kur atsiųsti prekę.
3.3. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami 7-ių darbo dienų bėgyje.
4. PREKIŲ, UŽSAKYTŲ INTERNETU, KEITIMAS
4.1. Norint pakeisti prekę(-es) įsigytas internetu, būtina susisiekti el. Paštu: fa@zirafafa.lt
4.2. Mes, iškart gavę atgal prekę, išsiunčiame keičiamą prekę Jums.
Jei turite papildomų klausimų parašykite mums: fa@zirafafa.lt