Prekių pristatymas

PRISTATYMO BŪDAI LIETUVOJE:

1. Skubių siuntų tarnyba - pristatymas per kurjerį per 1-2* d.
2. Paštomatas - pristatymas į Omniva paštomatus per 1-3* d.
3. Lietuvos paštas - pristatymas į pašto skyrių per 3-7* d.
*Pristatymo trūkmė nurodyta nuo siuntos numerio gavimo į el. paštą. Jeigu užsakyme yra daugiau nei viena prekė, užsakymo paruošimas gali užtrukti iki 2 d.d.
Prekių pristatymas į Kuršių Neriją galimas tik OMNIVA paštomatu (kaina 2.49 EUR).

PRISTATYMO KAINOS:

1. Užsakymo sumai esant iki 45 EUR, pristatymas yra 2,0-3,49 EUR (kaina priklauso nuo pasirinkto siuntimo būdo)
2. Užsakymo sumai esant virš 45 EUR - pristatymas nemokamas.

PAPILDOMA INFORMACIJA:

1.1-3 darbo dienų prekių išsiuntimo terminas netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.

2. ŽIRAFAFA Prekių pristatymą vykdo pasitelkdama trečiuosius asmenis – kurjerius. Prieš pristatydamas prekę, kurjeris susisieks su KLIENTU ir patikslins-suderins tikslų laiką, kada bus pristatyta Prekė. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.

3. Tais atvejais, kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių, jis nedelsdamas informuoja telefonu Prekes pristatantį kurjerį ir Pardavėją.

4. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, arba jei Klientas iš siuntos pristatymo punkto (OMNIVA paštomato, Lietuvos pašto) laiku neatsiima siuntos, tokiais atvejais Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo ir reikalauti Pardavėjo padengti esamo ar pakartotinio pristatymo išlaidas.

5. Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą.

Atidžiai nurodykite el.paštą, telefono numerį ir/ar pristatymo adresą (pašto kodas būtinas), priešingu atveju siunta gali Jūsų nepasiekti.

6. ŽIRAFAFA įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad negalime pristatyti Prekių numatytu terminu, nedelsdami apie tai informuosime Klientą.

7. Sąskaitą faktūrą pridėsime prie siunčiamo prekių užsakymo.

8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.

9. Prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu. Išskyrus atvejus: kurjeriui pristačius prekes siuntos gavėjui ir neradus jo prekių pristatymo adresu; neprisiskambinus duotuoju telefono numeriu. Šiais atvejais prekės grąžinamos pas pardavėją. Taip pat dėl neteisingai nurodyto telefono numerio, kai klientas negauna SMS pranešimo dėl siuntos atsiėmimo iš terminalo, praėjus kompanijos nustatytam maksimaliam siuntos saugojimo terminale laikui, siunta grąžinama siuntėjui. Tokiu atveju pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą.

 

Į visus iškilusius klausimus maloniai atsakysime:
Telefonu +370 607 80 809 arba el. paštu fa@zirafafa.lt